Tjaaa :D

Måndag morgon och jag är ovanligt pigg. Sitter i skolan och har estetisk verksamhet (eller va de heter). Slutar klockan fem idag, usch. Sen tänkte jag cykla ner på stan och köpa spicy och hem och plugga och äta. Har prov i natur imorrn som jag verkligen måste plugga till och en inlämning i samhäll på onsdag som jag måste göra klart. Tråk. Så de väl typ vad som kommer hända idag. Imorrn blir de inte så mycket roligare. Går i skolan till halv två sen börjar jag jobba tre. Slutar åtta sen bara hem och kolla på desperate housewives. Onsdag MÅSTE jag träna. Enda dagen på hela veckan som jag hinner träna. Torsdag jobbar jag nio till tre sen åker jag till Åland med mamma, syrran och Alex över helgen och hälsar på pappa.


Turkiet -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0