söndag

Har inte skrivit nåt på länge nu, hinner oftast inte de på helgerna. Sitter ute i solen nu, de så jävla varmt! Skulle verkligen behöva en liten pool på våran baksida. Menmen, i fredags jobbade jag mellan tolv och fyra, sen hem och fixa mig och duscha sen ut till skultuna till sara :) där blev de grillning och sånt, myspys :) Sen vart de lite kaos så jag och alex åkt hem och han decka på toastolen. Igår låg ja och sola halva dan sen halv tre åkte jag till barkarö där jag, becka, linn och bella serverade på ett bröllop. Runt halv ett på natten va vi klara då kom alex och hämta mig och vi åkte hem och sov :) Idag blire jobb mellan 3 och 7 sen får vi se va ja hittar på . Lägger in lite bider från i fredags senare :)


Linn på bröllopet :)                                  Våra fina förrätter vi gjorde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0