gomorron :)

Sitter i skolan och har naturlektion. Ska skriva en uppsats om universum, tror ja ska skriva om stjärnfall och cometer. Har inte orkat börja än bara. Tänkte berätta lite om helgen, orkade inte göra det igår.

Fredag:
kvällen började med förfest hos Alex med Erica, Bella, Alex, Kim och några till. De vart lite kaosförfest, men vid elva tog vi taxin ner på stan. Jag, Bella och Alex drog till silk och dom andra drog till konrad. Där träffa vi Malin och Jossan :) De va lite folk så vid tolv drog vi till konrad i stället. Va där tills de stängde sen blev de fyllemat på buger corner med Bella och Alex :)
Lärdag: de blev en lugn dag, jag och alex åkte till björnön en sväng och sola sen hem till mamma och grilla. På kvällen kom Bella och Erica och vi kolla på film, sen kom Becka och Linn en sväng också :)
Söndag: började jobba 9 och slutade 15. Åkte till mamma och åt tacos sen hem till Alex och kolla på film med han och Thomas.


Bella och jag på silk


Bella, jag, Alex och Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0