på mammas jobb

Sitter på mammas jobb och har precis skrivit ut flygbiljetterna för mig och alex till chania-grekland. Mamma slutar om en halvtimme då ska vi ner på stan en sväng, sen hem och så kommer mammas kompis och färgar min utväxt (måste göras den börjar synas lite). Sen vet jag inte vad som händer, får väl se. Men imorrn ska de i alla fall bli fint väder :) Hoppas de stämmer också, de min sista lediga dag den här veckan så den spenderar jag gärna i en solstol :) Tänkte skriva lite om veckans planer :)
Tisdag: Förhoppningsvis blir de sol så då tänkte jag ligga ute i en solstol hela dagen :) Sen på kvällen är de sista avsnittet av desperate housewives, så de kan ja ju inte missa.
Onsdag: Jobba mellan 12-20 sen efter de blir de utgång till pluto med mina tjejor :D
Torsdag: Första delen av dagen kommer jag nog inte orka göra så mycket, jobbar mellan 15-20 sen.
Fredag: Jobbar melllan 11-16 sen har vi planer på att dra ner till björnön och fira midsommar. Grilla, supa, bada kanske och sen tälta :) Myspys.
Lördag: Blir väl kvar på björnön ett tag sen jobbar jag mellan 14-20. Efter de blir de nog en myskväll med älskling :)
Söndag: Jobbar mellan 9-15, har inga planer för kvällen så får väl se vad som händer :)
Ne nu ska ja kila ner på stan med mamma, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0