måndag

ojjojjojj, nu är det en hel vecka sen jag skrev sist. Har inte haft tid, men jag skrev ju i förra inlägget vad som skulle hända under veckan. Har vart på löga och solat hela dan idag, jätteskönt väder! Och så ska det fortsätta hela veckan :D Skönt :) Är ledig imorrn också sen onsdag torsdag jobbar jag bara kväll så de kommer finnas massa tid för solning :) Sitter hemma på baksidan i eftermiddagssolen nu, tänkte snart gå ta ett bad och raka benen och fixa mina naglar och såna nödvändigheter. Tänkte slänga upp lite bilder från dagen :)


Dagens sommar-outfit :)

               Löga :)                              Dior va såklart med

Stannade till på stan på vägen hem också, massa rea överallt. Så jag fyndade lite småsaker :) En vit kjol, en vit tröja och ett par guldiga örhängen :) Här kommer en liten bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0