lördag morgon

Har inte skrivit nåt sen i onsdags natt nu så jag tänkte berätta lite vad jag har gjort:)

Torsdag: De blev ingen skola i alla fall, jag somna ju aldrig så jag orkade inte ta mig upp. Gick en sväng på stan med Alex och köpte en vit skolavslutningsklänning, en ny mascara och ett par mysbyxor. Sen senare gick vi på bio, I love you man.

Fredag: Åkte till skolan mellan halv nio och elva, sen tog jag bussen direkt till jobbet. Jobbade mellan 12 och 17 sen kom Alex och hämtade mig. Vi åkte och hämta Sara och sen hem till mig och så kom Madde dit :) Vi fixa oss och åkte till Jens och förfesta sen halv tio tog vi taxi ner till stan och gick till strike och bowlade. Jag förlora såklart, gick bara sämre och sämre hela tiden, haha. Men de va kul iaf :) Sen gick vi till silk, men de va bara jag, Becka och Madde som gick in, vet inte vart resten försvann. Efter de gick vi till pitchers en sväng sen till subway för fyllekäk :) Sen skulle jag och Alex gå hem, de va då de gick åt helvete. Jag hade klackar och ramlade på asfalten och slog i ryggen så alex fick bära mig hem. Har inte kunnat gått nånstans sen dess, måste bli buren, jobbigt. Skulle jobba idag och imorrn men så blir de inte, jag är för handikappad. Sitter i soffan och kan typ inte röra mig, kan knappt gå på toa. Hoppas de över till nästa vecka till skolavslutningen och studenten iaf. Nu ska ja ta och kolla på en film.


Tur att jag har dig som slavar åt mig :)
Och så tycker jag att du är jättefin med
blommor i håret, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0