slut på power meet

Söndag kväll och jag har inte skrivit på ett tag nu igen så tänkte ta och berätta lite om helgen :)

Fredag: Dagen började med att jag och mamma tog en sväng på stan, bokade min båtbiljett till Finland och betalade resan till Turkiet. När vi kom hem åkte vi till ica och hämta mina grejer som jag beställde i onsdags :) Sen blev de att hoppa in i duschen och fixa sig och sen hem till Alex och förfesta med Becka, Linn, Sara, Bella, Thomas och Jens. Efter ett tag kom även Malin, Pierre och Matilda :) Runt 10 började vi vandra ner på stan och redan då började vi tappa bort varandra. Jag, Bella, Malin och Sara åkte raggarbil en sväng sen gick vi ner till löga. Blev lite mycke för min del men sen stod jag plötsligt i kö med alex, thomas och sara in till sjökrogen i spöregnet. Sen vaknade jag med världens huvudvärk och mådde sämst!

Lördag: Åkte och jobbade tre när jag hade nyktrat till sen slutade jag åtta. Då blev de en liten sväng ner till löga igen med alex och Thomas. Vi träffa becka, linn och matilda och åkte runt med dom en stund sen runt ett åkte vi hem och sov.

Jobbade idag mellan 9-15 sen har jag och alex kollat på film, Seven Pounds. Fan va sorglig den va, men den va bra! Nu har jag hittat en bil också som jag älskar! :D Så nu ska jag börja spara! Men nu ska jag och alex laga lite mat :)



Så jävla cool! Bara att fälla upp taket när de börjar regna :)

Kommentarer
Postat av: sara

å sandra, perfekt bil :D

2009-07-05 @ 21:09:35
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0