pyjamasparty :)

Nu är de onsdag morgon så nu har jag vart hemma några dagar och återställt mig efter Åland. I måndags blev de jobb sen kom Becka och Kim till oss och kolla på film :) Sen kom Matilda, Lingon och Tom också och vi åkte till donken och käka lite sen hemåt. I tisdags blev de en sväng på stan med Becka och Matilda, köpte en tjocktröja, ett linne och två par trosor :) Sen kom alex och hämtade mig och vi åkte hem och duscha och packa lite inför Göteborg (vi åker idag). Senare åkte vi och köpte spicy och tog med till Matilda där de blev pyjamasparty (utan pyjamas, haha) De blev en sväng till gropen och bada också. Sen sov alla där. Nu kom jag och Alex precis hem därifrån och han är hemma och packar nu, snart kommer han då åker vi till Göteborg :) Vi ska bo på hotell och gå på bio och liseberg sen shoppa innan vi åker hem :D Nu slänger ja in lite bilder från gårdagens pyjamasparty.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0