kreta

Har inte skrivit nat sen jag kom hit, men jag har de jatteskont :) Tankte sammanfatta dagarna lite. Sondags blev de stranden och sen Platanias pa kvallen gick ut och at och kolla runt lite. Mandags borjade med att jag blev sjuk, fick ata antibiotika och hade 40graders feber och spydde och grejer, inte kul. Fick ligga pa hotellrummet hela dagen och samma sak tisdan. Idag har vi vart nere pa stranden hela dagen och jag och Filippa har vart pa beach riding, jattemysigt va de! Vi red pa stranden i solnedgangen och galoppera i vogorna, sen red vi langs en bathamn och upp i berget dar stallet va. Nu har va precis vart och atit lite. Ska snart sova for jag ar grymt trott. Imorrn blir de pooldag sen in till Chania pa kvallen for shopping och mat :) Fredag ska jag, alex, filippa och jimmy till aquapark, haha :D Pa kvallen blire supa for da ater jag inte antibiotika langre:D och sa ar de ju faktiskt sista kvallen. Sen lordag blir de sista dagen pa stranden sen pa kvallen aker vi hem, skriver nar jag ar hemma igen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0