hemma igen

Nu är helgen på Åland slut, men skitkul hade vi! Vi åkte från Västerås typ 12 i fredags och va på Åland typ 5, då åkte vi till pappa och lämna alla grejer och sen åkte vi och handla lite frukost och groggvirke. Sen börja vi förfesta och typ 11 kom pappa och hälsa på och skjutsa oss till krogen :) Och på vägen in träffar vi Markoolio som ställer sig i kön med oss :D Krogen stängde inte förrän 4 men runt tre började vi vandra hemåt, de tog sin lilla tid. De va en bit att gå och så stanna vi och åt korv på vägen. Dan efter mådde ingen speciellt bra, definitivt inte jag som började dagen med att spy. Vi låg i sängen halva dan sen åkte vi till en vikingamarknad, haha. De va värsta grejen på Åland, massa folk där. Sen åkte vi hem och laga tacos och började förfesta igen, alla utom jag som fortfarande va bakis. Runt 9 drog vi ner på rock off men vi va bara där i 2 timmar typ för bandet som spela den dagen sög. Vi åkte hem igen och fortsatte supandet hos pappa (fortfarande alla utom jag). Runt ett drog bella, edvin och sara ner på krogen, jag och alex stanna hemma för alex skulle köra hem idag. Vi städa lite sen decka vi framför tv:n. Klockan fem på morgonen vaknar man av att lampan tänds och nån skriker: HALLÅ SOVER NI?! hahaha sara hade nog inte fattat hur mycke klockan va. 10minuter senare låg alla däckade igen och på morgonen blev de bara att gå upp och äta frukost och packa grejerna och åka. Ingen mådde speciellt bra efter den här helgen så de tar nog några dagar att återställa sig. Men grymt kul hade vi i alla fall!


På båten på väg :)


Förfest :)


Vi + pappa :)


Markoolio och jag :D


HAHAHAHA roligaste bilden :D På väg hem


Jag och Sara i vikingabyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0