1 dag kvar

Har inte skrivit nåt om i onsdags så tänkte göra de nu :)
Kvällen började med förfest hos mig med Bella, Sara, Malin och Matilda. Efter ett tag tog vi våra paraplyn och började vandra mot gidde, men alla hade klackar så vi började lifta och efter ett tag va de en snäll kille som skjutsa oss :) På gidde fortsatte förfesten och sen åkte vi ner till stan och gick till pluto. De vart en rolig kväll med många shots och dans, slutade iof inte lika bra.
Igår mådde jag inte speciellt bra när jag vakna, så jag sov typ tills ja börja jobba klockan tre, va skittrött hela tiden sen åkte ja hem och fortsatte sova. Idag har jag också jobbat, sen har jag och alex vart och handlat lite och tvättat. Nu ska jag ta och packa, har inte ens börjat än. Och imorrn halv tolv typ åker vi :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0