i'm alive!

Ja, jag lever faktiskt! :)
De är bara så att jag är i stora mörka skogarna i finland och har varken haft tid eller lust att blogga. Känns som att jag inte haft nån kontakt med omvärlden över huvud taget nu på en vecka.
Har haft en jättemysig julafton med släkten och så har vi bott ute på pappas tjejes stuga :) Har precis kommit hem från felicia har vart där hela kvällen, lyckades tyvärr inte övertala henne om att fira de här nyåret i sverige också. Hon blev nog avskräckt tillräckligt från förra, haha.

Nu ska va ta och kolla på en film sen sova :)
Imorrn blire lite packaning och så, tisdag åker vi hemåt så är hemma tisdag kväll.

Måste bara påpeka att jag saknar mina vänner där hemma, såg lite partybilder och kände att jag vill ha nyår nu :D ska passa på att köpa lite lakritsshotts på vägen hem, måste ladda skafferiet inför nyår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0