halsen igen

nu har jag får tillbaka min halssjuka igen. kan varken, äta, prata eller andas utan att de gör ont. skulle jobbat idag men eftersom att jag knappt kan prata utan att sluddra äre kanske inte så smart att sätta sig i en kassa 5 timmar.
så nu ska jag vara hemma hela dagen, sitter och käkar soppa :)
ikväll blire att laga pizza med alex och nadia sen en tv kväll.

orkade inte skriva nåt igår. jobbade mellan 11-16 sen på kvällen låg jag och alex och kolla på L.A. Gigolo, den va bra! efter en stund kom thomas, jens och johan på besök och vi åkte och käka.

imorrn klockan elva åker jag alex och nadia till stckholm, ska till liljeholmen där dom har öppnat en ny galleria :) blir lite sistaminuten shopping av julklappar och så. sen drar vi vidare till åland till pappa.

lite bilder på mig innan balen, har inte fårr dom andras än som vi tog hos cicci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0