hahaha

vilken komisk morgon jag hade imorse.

gick upp klockan sex och va så jäkla trött. tog bussen till stationen och tog sen 13 bussen mot löga. och självklart händer de som bara händer mig, jag somnar! missar min hållplats men vaknar en stund senare i hacksta och tänkte, äh jag åker bara med tillbaka så kommer jag typ en kvart sent kanske. Men efter en stund inser jag att den åker mot bäckby i stället! Så där sitter jag i en buss mitt ute på bäckby, va ska man göra?! fick åka in till stan igen och ta en ny buss mot löga, haha. kom nästan 1½ timme sent. sånt händer.

Efter praktiken kom peter och hämta mig och vi hämtade ut min balklänning :)
Mamma åker till Thailand om en timme så jag och nadia ska ha filmkväll ikväll. och så måste jag sola, imorrn äre bal ju :)

Slänger in lite fler bilder från kryssningen, snodda av sara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0