.

Tjena.

Fick sluta tidigare idag från praktiken, va där i tre timmar. Så jag åkte till mammas kompis restaurang med henne efter och åt lite och satt där och prata med dom. Sen cykla jag och mamma hem. Har precis kommit ur duschen och snart blire Greys :)

Åkte till skolan med sara och paola efter att ja hade övningskört i morse. Vi skulle redovisa en svenska grej men han va inte ens där. Typiskt.
Så vi åkte ner på stan och gick runt lite, jag köpte en tröja och så kollade jag efter en annan tröja som jag måste köpa till kryssningen.
Sen gick dom och käka så satt där med dom ett tag sen tog ja bussen till praktiken.

Imorrn ska ja upp 06.00, uschi.
Praktik mellan 7-15 sen jobb mellan 15-20. Ser fram emot de.


Jag vill till solen och värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0