.

Första praktikdagen idag på ett tag. de gick bra, tiden bara flyter på där och vips så är klockan tre och jag slutar. De jobbiga är att ta sig ur sängen sex på morgonen.

Idag måste jag plugga, ska skriva en recencion på boken inte utan min dotter och så hade jag tänkt att jag skulle hinna sola ikväll också. Börjar känna mig väldigt blek.

Jusste, färgade håret igår. Och de blev nog alldeles för mörkt tycker jag. Trodde att jag hade köpt samma färg som sist, men de hade jag nog inte. Innan va de mellanbrunt och lite rött i också, nu äre mörkbrunt.


Nu ska jag passa på att göra en julklappslista också :)



1. Min älskling såklart! New Beetle, svart skaren va och gärna cab :)

2. Babyliss icurl

3. Skor från DinSko

4. Skitbra sminkpaket! Har snott av mammas hittils.

5. Läppglans

6. Tredje säsongen av desperate housewives

7. Juliga underkläder från H&M

8. Twilight filmen, samlar på alla min älsklingsfilmer

9. Trind - French manicure


Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh nej va fina skor :O

2009-12-11 @ 21:48:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0