.

Tjabba :)
Försov mig i morse, sängen va alldeles för skön. Kom en timme försent till skolan. Och så va ja ändå tvungen att sitta i en garderob hela dagen för att dom har julbord i restaurangen. Men linn kom och sällskapa med mig :) Haha, vi va fyra stycken i vår klass idag förresten, alla har tagit grissprutan så dom är sjuka.

När vi sluta åkte jag och linn ner på stan och gick runt och kolla lite hemlisar. Jag kolla på julklapp till alex och lite sånt, och nu har jag hittat en tillslut! Sen gick vi och mötte sara och paola, vi gick till spicy och käka. Aa eller jag och linn satt å kolla på, haha.

Sen åkte ja hem, nu ska jag laga knäck åt nadia. Har ätit upp hennes, hon skulle bli galen om hon kom hem på fredag och så är all hennes knäck slut, haha.


GOOTT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0