.

Idag är jag frisk :D Mer frisk än va ja va igår iaf. Är mest snorig och hostig och grejer men de överlever ja. Har iaf vart i skolan, och jag och linn va jätteduktiga och satt i mattestugan i 2 timmar efter att vi hade slutar och plugga matte b :)

Efter skolan åkte jag ner på stan och mötte en sjukling sara och vi gick in och betalade för vårt uf företag. Sen gick ja runt på stan och shoppa lite julklappar till min kära syster och även hårfärg till mig själv och nagelförstärkning som ja va i starkt behov av.

Mamma kom ner på stan när hon hade sluta så vi gick och käka och och lite sånt. Vi kolla på julklapp till alex också :) Sen cykla vi hem. Peter har nyss vart här så nu har jag lurat på han att köpa aktier i vårt företag, haha.

Ne nu måste jag läsa lite, har 200 sidor kvar att läsa innan onsdag.


Den här ligger på toppen på min önskelista
så nån som tycker att jag har vart snäll kanske vill köpa den till mig ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0