åland

är på åland nu :)

igår va en lång dag. gick upp klockan elva och gjorde klart allt sen åkte vi mot stockholm. skulle in till norrmalm och hämta nåt åt pappa från hans kusin. ja och de tog ju typ två timmar att hitta till han, hatar stockholm! skulle aldrig i hela mitt liv flytta dit, går ju inte ens att köra bil.
när vi till slut hittat han åkte vi mot liljeholmen till den nya gallerian :) köpte en väska, ett linne och ett par leggings, och en julklapp :) sen käka vi bakad potatis sen åkte vi mot kapellskär.

haha, i norrtälje hitta vi en becka och kim längs vägen som hade fått punka så vi stanna och lämna en sån där bilgrej till dom så dom kunde byta däck. sen vidare till båten och till åland. har sovit här hos pappa inatt och idag åker vi vidare till finland. jag, alex, nadia, pappa och hans tjej :)

nu ska jag gå och packa ihop mina grejer lite , hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0