18!

kom på att jag inte skrivit något om min födelsedag.

i fredags käka vi tacos och förfesta hos mig. fick underkläder av bella och en fotobok av madde och erica också :) runt tolv drog vi till blue moon. helt okej kväll :)

lördag morgon jobbade jag mellan 11-15 sen åkte jag hem och åt och så med familjen, fick massa fina presenter :) fick ett par örhängen och twilightfilmen av syrran, pappa har jag fått pengar till körkortet av tidigare och så fick ja en bok nu. Fick ett presentkort av svärmor, ett halsband av peter och underkläder av alex. och så fick ja massa pengar av mamma, peter och alex :) Pengarna från alex är till en weekend i barcelona i vår :)

Va hemma med alla hela kvällen och söndan åkte vi till riga :)

Nu ska ja laga lite käk sen lägga mig framför tv:n, är fortfarande inte återställd. haha


Kommentarer
Postat av: sara

du ska få en liten grej av mig på freda på avslutningen :) hahaha.



Bättre sent, än aldrig :)

2009-12-16 @ 18:33:33
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0