söndag 24 oktober

Va ett tag sen ja blogga nu så kände att de va dags. Veckan har bestått av jobb måndag-lördag och parta fredag-lördag.

Fredagen tänker jag inte ens gå in på. Säger jag ingenting har jag ingenting sagt:) Vaknade igår och skulle till jobbet, inte kul kan jag tala om. Ingenting blev bättre av att jag vaknade utan mobil, bankkort och jobbnyclkar. Kommer till jobbet och där fanns som tur va mitt bankkort, men resten är spårlöst försvunnet. Får nya nycklar imorrn men mobilen känns lite småjobbigt.

Jag genomled hela jobbdagen och kom hem tio på kvällen och möts av en Sanne och ett glas vin. Så ja hoppa in i duschen sen va de bara att börja igen, men de gick trögt kan jag tala om! De blev en kväll med xlnt, donken och alltför många onyktra bilder på Sannes mobil.

Idag känns de inte så lockande att gå ur sängen, men jag,Bells&Sanne ska på cykeltur! Vi ska hyra varsin ful hyrcykel som alla turister åker runt på och åka ner till Aker Brygge:)


Sanne med vinet i Dolce Gabana påsen, så skare va!

Efter några glas återställare va även jag på topp!

Redo för xlnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0