fredag 8 oktober

Nu har en hel jobbvecka gått och jag trivs som fisken i vattnet! :) lite jobbigt bara att jag inte fattar vad folk säger, haha. men de kommer väl hoppas jag. igår lyckades jag tillochmed förstöra hela pantstationen, bra gjort sandra!

Skulle sluta tio idag, hem och klunka lite vin och komma ifatt dom andra fylltrattarna och sen ut. Men så vart de ju inte riktigt. Hann bara byta om och börja gå till bussen med chefen, då ringer nån och säger att de fel på kylarna. Jag följde med henne tillbaka och vi kom inte därifrån förrän tolv. Så nu sitter jag här med ett glas vin och väntar på Bella&Sanne som är ute och gör stan osäker. Jag tar igen de imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0